De antwoorden op de meest gestelde vragen vind je hier.

Heb je andere vraag, opmerking of klacht? Mail ons op info@eclectix.nl, gebruik de chat of bel ons op 020-3583944.
Wijzigen, annuleren of retourneren

Kan ik een bestelling wijzigen?

Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen kan dit telefonisch, mits uw order nog niet in productie is genomen. Zijn de bestanden niet correct of is het formaat niet juist? Neem dan direct contact op met onze klantenservice , dan kunnen zij kijken of dit nog aangepast kan worden. De webshop is volledig geautomatiseerd, dus wijzigingen in de order zelf kunnen niet doorgevoerd worden. Echter is het wel mogelijk om wijzigingen in het bestand door te geven.

Wat moet ik doen als het verkeerde product is geleverd?

U kunt dit binnen 24 uur tijdens kantooruren melden bij onze klantenservice, waarna wij een passende oplossing zullen bieden. Wij verzoeken u het product niet te gebruiken, te wassen of te dragen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor al je aankopen in standaard producten geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je jouw producten vrijblijvend retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Maar let wel op. Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd. Deze zijn namelijk speciaal voor jou gemaakt en kunnen wij niet meer doorverkopen. Mocht er iets mis zijn met uw product, dan helpen wij u natuurlijk om dit direct op te lossen.


Service

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Info@eclectix.nl staat voor kwaliteit. Wij besteden dan ook de grootste zorg aan uw orders. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over een product of de bedrukking, laat dit dan zo spoedig mogelijk (binnen 5 dagen na ontvangst) weten via info@eclectix.nl. Graag vragen wij u altijd foto’s mee te sturen, zodat wij uw klacht direct in behandeling kunnen nemen.

Hoe laat ik het product bedrukken?

1.        Kies het soort product of kledingstuk

2.        Kies de kleur die jij wenst

3.        Kies de gewenste maat

4.        Selecteer wat voor soort bedrukking en waar je dit wilt hebben. Geef opmerkingen indien nodig!

5.        Selecteer het bestand dat je gedrukt wil hebben.

6.        Selecteer de procedure van aanleveren. Hier zijn twee opties mogelijk:

a.      Werkklare bestanden op basis van volgens onze aanleverspecificaties. Of als dit product met dezelfde bedrukking al eerder is besteld. GRATIS

b.      Foto’s / logo’s ontwerpen, bijsnijden, herstellen en voor ons werkbaar maken. Kosten €10,-

Als wij de controle uitvoeren, sturen wij een digitaal voorbeeld naar jou op! Hierdoor kun je jouw shirt altijd controleren voordat het gemaakt wordt.

7.      Vervolg de aankoop in de winkelwagen. Hier kun je de aantallen wijzigen en nog meer opmerkingen toevoegen. Kom je er niet helemaal uit? Neem contact op!

8.      Wij bedrukken jouw product geheel naar wens!

Betalen

Bij Eclectix kunt u op diverse manieren betalen, zo kunt u kiezen voor IDEAL, Creditcard, of Klarna achteraf betalen.

IDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

In de consumentenbrochure “iDEAL Online betalen via uw eigen bank” kunt u rustig nalezen:

  • Wat iDEAL is.
  • Hoe iDEAL precies werkt.
  • Welke mogelijkheden er bestaan om problemen met een betaling of levering op te lossen.
  • Welke antwoorden er zijn op de meest gestelde vragen.

 

Download hier de consumentenbrochure ‘iDEAL Online betalen via uw eigen bank’.

Betalen met iDEAL bij Eclectix doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd
Verzending en levering

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bezorgtijden en het soort product. In het afrekenscherm vindt u de verzendkosten. Indien u ervoor kiest om uw order op te halen betaalt u alsnog verzendkosten, aangezien wij uw order uit confectie naar ons toe laten versturen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden de door u bestelde producten altijd blanco binnen Nederland en naar België. De zendingen worden op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur bij u aangeboden. Het is ook mogelijk om bestellingen te verzenden naar een postbus. Indien u een vraag heeft over uw zending, neem dan contact op met onze klantenservice via de live chat.

Kan mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres geleverd worden?

Ja, u kunt tijdens de bestelling bij stap 2, leverdatum en adresgegevens, onderaan aangeven dat u een ander afleveradres heeft. Automatisch verschijnt er dan een invulveld voor deze gegevens.Wilt u achteraf nog het afleveradres wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice. Wanneer uw order nog niet verstuurd is kunnen zij het direct voor u aanpassen.

Wat zijn de levertijden?

De levertijden verschillen per product. De standaard levertijd voor de meeste producten bedraagd 5 werkdagen, echter zijn er ook veel producten met spoed te bestellen. Op elke productpagina staat de levertijd in werkdagen aangegeven. De levertijd gaat in na ontvangst van de juiste bestanden. Wanneer u een order voor 10.00 uur ‘s ochtends heeft geplaatst inclusief correcte bestanden (volgens de aanleverspecificaties), dan geldt die dag als eerste werkdag.

De bezorging van uw pakket heeft vertraging opgelopen

Nadat we uw bestelling geproduceerd hebben overhandigen we het pakket zo snel mogelijk aan een van onze bezorgdiensten. Mocht u vanaf dat moment vragen hebben over uw pakket dan kunt u het beste rechtstreeks contact met de bezorgdienst opnemen. Indien door een fout van de bezorgdienst omdat u niet thuis bent of door extreem weer uw pakket niet op tijd aankomt, dan kunnen wij daar helaas niet de verantwoordelijkheid voor dragen omdat dit iets is wat buiten onze macht ligt (de transporteurs hebben volgens hun voorwaarden het recht om de bestelling binnen 5 werkdagen van de afgesproken datum te leveren). Weet wel dat wij onze bezorgdiensten volgens strenge kwaliteitseisen selecteren en monitoren om te zorgen dat uw pakket vrijwel altijd gewoon op tijd aankomt.