Shopping Cart

Contact

Cruquiusweg 54
1019 AH Amsterdam
+31 (0)20 358 39 44
info@eclectix.nl

Vul het onderstaande formulier in voor vragen, opmerkingen of klachten.

"*" geeft vereiste velden aan

Veelgestelde vragen

Kan ik een bestelling wijzigen?

Wanneer je jouw bestelling wilt wijzigen kan dit telefonisch, mits je order nog niet in productie is genomen. Zijn de bestanden niet correct of is het formaat niet juist? Neem dan direct contact op met ons, dan kunnen wij kijken of dit nog aangepast kan worden. De webshop is volledig geautomatiseerd, dus wijzigingen in de order zelf kunnen niet doorgevoerd worden. Echter is het wel mogelijk om wijzigingen in het bestand door te geven.

Wat moet ik doen als het verkeerde product is geleverd?

Je kunt dit binnen 24 uur tijdens kantooruren melden bij onze klantenservice, waarna wij een passende oplossing zullen bieden. Wij verzoeken je het product niet te gebruiken, te wassen of te dragen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor al de aankopen van standaard producten in onze shop geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je jouw producten vrijblijvend retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.
Producten die bedrukt zijn met een eigen ontwerp kunnen niet worden geretourneerd. Deze zijn namelijk speciaal voor jou gemaakt en kunnen wij niet meer doorverkopen. Mocht er iets mis zijn met jouw product, dan helpen wij je natuurlijk om dit direct op te lossen.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Info@eclectix.nl staat voor kwaliteit. Wij besteden dan ook de grootste zorg aan jouw orders. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over een product of de bedrukking, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten via info@eclectix.nl (binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling). Om je beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij altijd om foto’s mee te sturen, zodat wij jouw klacht direct in behandeling kunnen nemen en het probleem voor ons beter inzichtelijk wordt.

  1. Kies het soort product of kledingstuk
  2. Kies de kleur die jij wenst
  3. Kies de gewenste maat
  4. Selecteer wat voor soort bedrukking en waar je dit wilt hebben. Geef opmerkingen indien nodig!
  5. Selecteer het bestand dat je gedrukt wil hebben.
  6. Selecteer de procedure van aanleveren. Hier zijn twee opties mogelijk:

    a. Werkklare bestanden op basis van volgens onze aanleverspecificaties. Of als dit product met dezelfde bedrukking al eerder is besteld. GRATIS

    b. Als wij de controle uitvoeren, sturen wij een digitaal voorbeeld naar jou op! Hierdoor kun je jouw shirt altijd controleren voordat het gemaakt wordt.

  7. Vervolg de aankoop in de winkelwagen. Hier kun je de aantallen wijzigen en nog meer opmerkingen toevoegen. Kom je er niet helemaal uit? Neem contact op!
  8. Wij bedrukken jouw product geheel naar wens!
  •  

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bezorgtijden en het soort product. In het afrekenscherm vind je de verzendkosten. Indien je ervoor kiest om jouw order op te halen betaal je alsnog verzendkosten, aangezien wij jouw order uit confectie naar ons toe laten versturen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden de door jou bestelde producten altijd blanco binnen Nederland en naar België. De zendingen worden op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur bij jou aangeboden. Het is ook mogelijk om bestellingen te verzenden naar een postbus. Indien je een vraag hebt over jouw zending, neem dan contact op met onze klantenservice via de live chat.

Kan mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres geleverd worden?

Ja, je kunt tijdens de bestelling bij stap 2, leverdatum en adresgegevens, onderaan aangeven dat je een ander afleveradres heeft. Automatisch verschijnt er dan een invulveld voor deze gegevens. Wilt je achteraf nog het afleveradres wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice. Wanneer jouw order nog niet verstuurd is kunnen zij het direct voor jou aanpassen.

Wat zijn de levertijden?

De levertijden verschillen per product. De standaard levertijd voor de meeste producten bedraagt vijf werkdagen, echter zijn er ook veel producten met spoed te bestellen. Op elke productpagina staat de levertijd in werkdagen aangegeven. De levertijd gaat in na ontvangst van de juiste bestanden. Wanneer je een order voor 10.00 uur ‘s ochtends hebt geplaatst, inclusief correcte bestanden (volgens de aanleverspecificaties), dan geldt die dag als eerste werkdag.

De bezorging van jouw pakket heeft vertraging opgelopen

Nadat we jouw bestelling geproduceerd hebben overhandigen we het pakket zo snel mogelijk aan een van onze bezorgdiensten. Mocht je vanaf dat moment vragen hebben over jouw pakket dan kun je het beste rechtstreeks contact met de bezorgdienst opnemen. Indien door een fout van de bezorgdienst, omdat je niet thuis bent of door extreem weer jouw pakket niet op tijd aankomt, dan kunnen wij daar helaas niet de verantwoordelijkheid voor dragen omdat dit iets is wat buiten onze macht ligt (de transporteurs hebben volgens hun voorwaarden het recht om de bestelling binnen vijf werkdagen van de afgesproken datum te leveren). Weet wel dat wij onze bezorgdiensten volgens strenge kwaliteitseisen selecteren en monitoren om te zorgen dat jouw pakket vrijwel altijd gewoon op tijd aankomt.

Het antwoord is: ja. Wij kunnen op jouw aangeleverde textiel bedrukken. Heb je een item thuis liggen dat je bedrukt wilt hebben? Of heb je een favoriete winkel waar jij jouw items koopt? Dan kunnen wij deze items ook bedrukken. Het beste is om even te mailen, of langs te komen met de items die je bedrukt wilt hebben. Je betaalt in zo’n geval alleen voor de productiekosten en natuurlijk niet voor het textiel.
De drukwijze hangt af van het materiaal van het textiel. Ben je dus van plan om eigen textiel aan te schaffen bij een winkel, en heb je de voorkeur voor een specifieke drukwijze? Informeer dan eerst bij ons waar het textiel aan moet voldoen, of bekijk deze informatie hier. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Indien er een drukfout wordt gemaakt, nemen wij hier geen verantwoordelijkheid voor. Dit doen wij wel als het textiel bij ons wordt afgenomen.

ivm de drukke periode zijn wij telefonisch wat slechter bereikbaar, voor vragen graag mailen/ whatsapp deze proberen wij zo snel mogelijk te beantwoorden.

Scan de code